Searching...

Popular Posts

luni, 24 iunie 2013

Declaratii de Dragoste | Visele ne sunt aripile sufletului...

Visele ne sunt aripile sufletului, ele ne pot reda libertatea chiar și în cea mai întunecată lume. În cele mai dificile momente a existat un vis care m-a înălțat întotdeauna peste greutățile vieții: se făcea că priveam înainte cu ochii înflăcărați de curaj și pieptul arzînd de speranță de pe catargul vasului meu, brazdînd fulgerător o mare de foc în asfințit. Goneam spre soarele înecat în flăcări, în urma mea lumea se afunda în întuneric și totuși chipul îmi strălucea luminat de o fericire din ce în ce mai intensă. În curînd aveam sa alung toate necazurile și întunericul din jurul meu căci mă apropiam de un țărîm unde așa ceva nu mai exista; o da, soarele știa prea bine de ce se ascunde acolo, goneam nebunește în urma lui exaltînd de fericire... căci călătoream spre inima ta.

1 коммент.: